ალენ გინზბერგი – ჰაიკუები

***
კიდევ ერთი წელი
და წარსული  მსოფლიოს –
არაფერი განსხვავებული.
***
პირველი, რასაც მე ვხედავდი
ჩემს ძველ ბაღში –
ეს  იყო ალუბლის ხე.
***
ჩემი ძველი მაგიდა:
პირველი რასაც მე ვუყურებ
ჩემს სახლში.
***
ჩემი ნაადრევი ჟურნალი:
პირველად რაც აღმოვაჩინე
ჩემს ძველ მაგიდაზე.
***
დედაჩემის სტუმარი:
პირველი რაც აღმოვაჩინე
მისაღებ ოთახში.
***
მე შევწყვიტე პარსვა,
მაგრამ ჩემს თვალში რაც ჩარჩა,
დარჩა სარკეშიც.
***
ქუჩის ბიჭებისთვის
არის ცალკე საფლავები
ამ ქალაქში.
———————–
თარგმანი: გიორგი ბებიაშვილი
Leave a Reply

